Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що продавані товари сертифіковані і забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників. 

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні: 
  • правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути зазначені модель і серійний номер виробу, дата продажу та друк торгуючої організації; 
  • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна); 
  • повна комплектація товару. 
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються. 

Гарантійне обслуговування не надається, якщо:
  • загублений або не заповнено гарантійний талон 
  • обладнання було поставлено на територію України неофіційно 
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розтину 
  • порушені заводські пломби 
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання 
  • проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру 
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі 

   Докладний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару та / або на сайті відповідної компанії.